söndag 24 maj 2009

Evigheten.


evigheter sedan jag var hos min bror i eskilstuna, var här senast i oktober så det var dags nu! Så äntligen är man här, känns skönt att komma bort ibland.. sitta på ett tåg kan vara bra.. gud vad man tänker på allt när man är själv.. fast pratade ju endel med jessica också , så jag vart ju inte helt ensam ändå :D.

Imorgon ska jag redan hem, tråkigt tycker jag. Hem till verkligheten.. sucks.
hade iallafall en trevlig kväll igår.

Förövrigt så har jag hittat en parfym som jag verkligen vill ha.. den luktade så gott och dom som känner mig vet ju att jag älskar parfym, så den ska jag HA!


ne nu blir det lite guitar hero med thomas


saknar <3>

2 kommentarer:

Sir Byermoen sa...

va är de för parfym du har förälskat dej i?

LillaLine sa...

naomi cambells nya .. så himla fantastiskt go alltså .D