fredag 18 september 2009

höst!

mm hösten är här.. det märks för det blir svinkallt i mitt lilla rum.. haha! Kommer nog åka på världens förkylning inom kort.. brukar komma vid denna tiden .. sucks! :P Var ett bra tag sen jag skrev här.. har liksom inte riktigt orkat :P Äntligen .. fick reda på igår att ja har jobb 4 månader framöver ungefär , känns skönt ! idag blir det stan en sväng fram mot kvällen.. sen lugnt. Imorgon blir det fest hos S istan, hon har fyllt 20 så det blir partajj.. uuuh denna helgen igen.. haha . Förra helgen var iofs ganska kul.. dock bakfull på söndag , men de tog vi hand om med en sallad, lasagne o ett helt glasspaket.. haha jisses vad hungrig jag var!

men idag blir det lugnt.. helst av allt skulle jag vilja åka till nöjesfältet i I2 .. det ska tydligen vara ett nöjesfält där.. och då menar ja inte marten för de har det redan varit.. men jag älskar karuseller .. :P haha kommer aldrig att bli gammal ja :P

nej nu ska jag duscha..



http://www.youtube.com/watch?v=mgRhLGz2lxk



tjingeling

Inga kommentarer: