tisdag 7 juli 2009

yeah right.


trött tröttare tröttast! är så trött idag, började 07:15 .. segt! kom upp ialf och cyklade till jobbet. Glad att man inte har körkort för då rör man på sig mer! så ni som har körkort... NI ÄR SLÖA HAHA! Bara nu ahr jag gått ner lite.. om nu vågen stämmer?! haha



Det är så tråkigt.. man jobbar och jobbar, men man har bara räkningar och räkningar, det blir ju liksom inte så mycket kvar av lönen :( sucks! Alla säger åå jag vill åka någonstans för ja behöver semester.. ja men jag då.. ja har aldrig haft semester! tänk på det ni så klaga inte.


inget är kul längre.. går man ut hittar man inga roliga folk .. var är alla ? ser aldrig roligt folk numera.. crazy!


konstigt det där.. folk blir så sura för att man inte hälsar på.. men vem fan hälsade på mig då? Jag var oftast själv! då klagade jag inte.. även om jag mådde skitdåligt! varför ska folk klaga när dom har det bättre?


Och denna tiden på året.. folk verkar ju hur depp som helst.. jag klagar på solen ja.. allt är solen fel .. :P haha NI FÅR VARA POSE! MOHAHA



Nej haha L ringde och sa att ja skulle klippa mig.. ja behöver en ny look.. haha o my god! Men en ny look kan innbära en ny självsäkerhet.. jag tror på den! hihi

Till helgen eller ja rättare sagt imorgon börjar tydligen "Torgfest" på torget med ett stort tält äver hela torget och massa artister och grejjs.. kostar 100:- och på en lördag 150:- vilket jag tycker borde vara gratis nu när det är lågkonjuktur och allt! HAHA


ne nu blir det lite kaffe ha dé




tjingeling!

Inga kommentarer: