lördag 2 augusti 2008

Hmm.. :/


alltså jag vet inte vad jag ska säga... livet är alltför knas ibland!

varför ska allt vara så komplicerat för? varför gör jag alltid fel?

jag vet ingenting längre har tappat bort min personlighet fullständigt tror jag.

jag är inte alls som för tre år sedan, nu vet jag inte ett skit och är för blyg för allt.

Jag vågar inte släppa loss för jag tror jag är rädd att bli sårad.

Men det är inte lätt att veta heller om jag inte sagt det.


det blir bättre.. men egentligen varför måste man vara som alla andra?

ja är ju en försiktig person ja är inte som dom andra brudarna som bara playar..jag vill ha det på riktigt, ingen jävla lek!


ska jag släppa loss och bara hänga med?

men vad får det för konsikvenser?

vad ska jag göra?


var ute med jessi i torsdags, det var ganska kul faktiskt.

har nog inte haft så kul när jag gått ut.. det är en förbannelse över mig att jag inte ska få ha det kul när jag går ut det är så.. : /.

Vi pimplade två flaskor vin o drack öl, sen åkte vi in till staden där vi tog en runda i hamnen vilket var ganska trist.

anyway vi gick till the laperchaun och drack lite där..sen vidare till the pictures o drack där..sen gick vi in på ankan :).

sen ringde ja på skjuts hem till skoghall.. ja jessi o fredrik.. sen i skoghall satt vi ute på gräsmattan, och sen gick vi hem till fredrik och drack mer.

Kom hem vid 5 på morgonen med smutsiga fötter haha, jag gick barfota .. jag måste ha sett ut alltså :P. De var den torsdagen.


och igår sov ja halva dagen, sen drog ja till jessi där vi drack champagne och tog oss en grogg :P.


Ne nu ska jag börja träna mer, behövs bara 3 kg sen har jag min målvikt ialf :)

Tror det kommer gå ganska snabbt att gå ner nu.. hurra för mig :)


ne nu ska jag gå o se på en film.. ha en bra lördagskväll :)


tjingeling suckers"!



1 kommentar:

Anonym sa...

viktigast är ju att du är den du vill varam, och att du behandlar andra som du sjäkv vill bli behandlad! Bara tre kg till din målvikt.. shitt.. jag har nog 17 kg!! Lycka tilll till mig hahahahah!!!