torsdag 7 augusti 2008

torsdag..


idag ska ja till café august med systrarna o deras resp..

corneliskväll där eller hur det stavas?




imorgon ska ja jobba tills lördag like usual.. :/


och nästa lördag ska linda o martin ha kräftkalas :)

jag kommer ! paxxx för en säng :P.

om ni fortf ska ha förstås..?


jag är så hilmla trött, ja borde egentligen typ sova i flera dagar för att bli helt pigg och glad.

har gått och lagt mig så sent varenda j*vla dag.. ne skärpning nu line!

sedan så ska ja söka jobb och ännu mer jobb.

längtar inte ens efter att jobba eftersom jag har jobbat ganska mycket nu men måste ju söka ändå tyvärr.. det stod i tidningen att dom ville ha jobb på ett hotell någonstans i fjällen lr ngt.. dit kan man ju söka.

det var allt från diskare,bartender,servitriser kockar osv..

kan ju söka dom allihop förstås någon måste jag ju få :S kanske


ne nu ska lilla line göra annat än att skriva här..för jag kommer faktiskt inte på något mer tråkigt att skriva :P



ha en bra dag :)


tjingis


Inga kommentarer: