fredag 8 augusti 2008

yesbox!

den är ju fin :P
men men alltså gårdagen var väl sådär tycker jag..

var väl ingen höjdare att sitta ute i regnet och lyssna direkt..

hade ju troligtvis varit roligare med lite sol.


Jag tycker faktiskt.. ja jag vill ju inte säga det men det är faktiskt höst snart :(

alltså jag gillar hösten.. när alla dess färger på löven är på backen och man känner den där frista lukten av löven..


nefan ja gillar hösten.. men inte när det blåser och regnar hela tiden dock.

Jag gillar när det blir mörkt.. haha rätt konstigt eftersom jag är typ mörkräddast av alla...!


men jag vill ju självklart att det ska vara sommar ett bra tag till..

så att man fortf kan sitta på en uteservering någonstans och dricka en bira eller något.. fast ja nu kanske med en filt omkring sig.. men de är ju mysigt det med :).


ska dra ner till eskilstuna den 30:e, to my brother :), där kommer jag förmodligen att stanna några dagar.. de blir najs :)


imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. sara ville göra något.. vill jag med :) typ ta några öl och spela något najs spel kanske? :S fast sist vi spelade sööög jag.. haha.. är väl inte direkt sådär jättebra på typ olika frågor.. attans man kan ju inte allt heller... eller? :O.


ja kan ju typ..... fia med knuff haha :P






nejdå.. men kortspel är ju alltid kul.. typ poker åå klädpoker ^^ ..



Ne imorgon är ett annat projekt...


ska kolla tv nu


tjingeling suckers :P

Inga kommentarer: