tisdag 20 maj 2008

Idag!

nitton dagar kvar till min student! shit vad det går fort och jag har inte hittat
något att ta på mig ännu. :S panik javisst.
Fick också reda på vilken tid jag jag springer ut idag.


Förövrig så måste jag plugga idag :( hade ju faktiskt egentligen andra planer..
får se om jag hinner med det också.

Syrran tjatar på min som faen att följa med till hultan..
vill ju men jag vet inte "som vanligt" vad jag vill.
Vilka ska med?

Längtar tills det blir riktigt varmt så att man kan sitta på en uteservering sent
på kvällen med en filt omkring en och dricka en kall och go ÖL!
Hoppas att det blir varmare snart så att jag hinner få lite färg innan dagen D.

Ne nu måste jag plugga lite faktiskt .. days är ju på tv og, går ju inte att missa.

tjingeling

1 kommentar:

LillaLine sa...

Hehe nej! du vet inte som vanligt hehe! Men de skulle va apröj kul!
Puss Kram linda