måndag 26 maj 2008

usch tusch..

låg en katt vid grannens dike imorse.. död :( stackars den.
ännu en vecka närmare studenten.. så underbart
ska åka till stan med mamma sen och shoppa lite kläder.. om jag nu hittar något :/ har haft otur med det.. har inte funnits några kläder som har fallit mig i smaken direkt... typiskt
men idag ska jag komma hem med kläder, jag måste hitta nu.. kommer inte ha någon tid med det något mer typ.

Drar ju till eskilstuna på fredag ja... härligt att komma bort lite, känner att jag behöver det faktiskt...!

igår kväll när jag skulle sova lät det precis som att det var någon som knackade på mitt fönster..
gick ut och kikade rätt arg som jag var.. tog ett varv runt huset och vid gatan men ingen där..
nästan säker på att det var någon som knackade..

Blir massvis med plugg denna veckan iallafall.. och träning och sola.. mycket jag ska hinna, får faktiskt lite panik.. jaja men det ordnar sig väl antar jag som allt annat.


ne nu ska jag gå.. håller på att göra pastasallad med feta.. :)

tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyfaan va gott me pastasallad med feta!! mumma!!
Lycka till med chockad hehe

Anonym sa...

inte ett ord om mig :(