onsdag 21 maj 2008

sommar..

så härligt imorse när jag klev av bussen och gick och satte mig vid viken och såg ut på vattnet.. så stilla så blankt så härligt!
Även när jag skulle gå till bussen imorse kände jag den där doften.. ja där vid gunnarskärsgården.. det luktar så speciellt.. man får såna känslor, det får iallafall jag.. den där doften man alltid känt när gått där...när man var liten. :)
kvällsöppet i skolan imorgon också.. börjar kl 14 till 21:30-22 ungefär.
trodde jag hade planer i helgen men hade fel..,saker blev inställt liksom..
kanske köper några pilsner och sätter mig nära vattnet någonstans...
om nu vädret tillåter vill säga.
längtar till studenten som bara den nu.. haha linda sa att hon skulle ta ett kort på en apa på min skylt.. haha ja för när jag var liten så såg jag faktiskt ut som en apa.. men det är ju bara vi som kommer att fatta ju. :p
jeje nu ska jag vara lite social..
tjingeling

Inga kommentarer: