onsdag 28 maj 2008

o lala


Yo,

äntligen är jag klar, har köpt mina kläder nu och det blev hur bra som helst.. nästan jag grät, dock gjorde mamma det..

inte varje dag man ser lilla mig sådär elegant , hah!!

Hade dock aldrig klarat det på egen hand.. sofia var ju med och tur var det.. för jag har beslutsångest så att det skriker om det.


saknar linda och thomas så mycket hela tiden..

linda saknar jag för att hon har en så himla bra personlighet.. den som inte gillar den, den vet ju inte vad personlighet är för något.. har alltid kul med henne, och när hon åker hem till örebro blir jag ledsen, faktiskt. Jag vill vara som henne, försöker ju trots att det inte går.. finns ju bara en med den personligheten och det är hon.

saknar thomas för att han är min halva..min tvilling :) Han känner mig absolut bäst av alla..

ALLA mina syskon älskar jag mest av allt, utan dom vore jag ingenting, ingenting alls. Dom finns alltid där och jag hoppas att det förblir så alltid, vilket jag tror :)älskar dom alla malle, marre, linda thomas :)


linda, följ med till thomas då? ska beställa biljetten i morgon.. sista minuten, åker på fredag.

jimmie åker snart :( tråkigt det uschusch.


Ne nu ska jag ut och sola..så att jag inte matchar dom vita kläderna jag ska ha haha :P.


have a nice day!

tjingis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nnnnaaaaaaaw! *snyft snyft* Go du ee! ja jag kanske följer me dig faktiskt.. måste bara kolla lite.. men hur fan ska vi få plats i den lägenheten? hehe

LillaLine sa...

det får vi :) hihi