lördag 6 september 2008

boring!

alltså hur tråkigt kan man ha det.. var ute igår med jessi.. hade så tråååkigt. ja satt där själv ja medans hon satt o pratade med en tjej hon gick i samma klass med. jag kände mig utanför .. satt mest för mig själv tills de kom en kille o pratade lite.. sedan träffade ja en annan kille som ja har träffat för typ 2 år sedan haha ja blev haha paff kan ja lova.. haha han likaså.. de var kvällens shit alltså. sedan gick jessica iväg utan att säga något.. ringde henne ja då var hon ute :( .. inte snällt alls hon dkulle tydligen gå in på arena med hennes vän.. ja jag skulle väl tagit taxi iallafall .. eller stannat istan och träffat "han".

men innan ja visste ordet av så satt ja på hammaröbussen hem till skoghall..
olyckad kväll men de är ju så alltid nästan.
ja ska tydligen inte ha kul somsagt.

de är så line skall ej ha kul ute och hon ser ut som en jävl.. triangel . mm sure ;) or not!
men ja får väl vara pose..
ne nu blir de film,,

meningslösa helg!

tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

NÄÄÄ!! fan va elakt!! Inte snällt!!! Nej tur att du e pose du! Inatt skrek det en galning utanför mitt fönster.. lät som han blev mördad.. och några timmar innan det så brann det i lägenheterna här brevid så de va 3 brandbilar som stod här.. my god! dags för dej o hälsa på mej hör jag! shitt.. thomas tatuerar sig idag... wihoo! var du till arbetsförmedlingen? ja kommer kanske hem nästa helg.. vill te söllje o plocka svamp!