tisdag 23 september 2008

ooo my god.


varit ute o sprungit idag gjort armhävningar o sit ups :) dansat o grejer med. Idag är en sån dag där ja har hur mycket energi i mig som helst men ja tror att ja har de för att jag mår bra och är på ett bra sådant fantastiskt humör :D.


Jag hade funderat på att börja med cambridge eller nutrilett men ja tror ja klarar mig utan det, de gäller bara att börja någonstans och har motivationen till att röra på sig helt enkelt. Och de är precis vad ja tänker göra, gick ju ner så mycket innan sommaren men tyvärr så bjuder sommaren på så mycket smaskigheter så att det är svårt att motstå. Har ju mig själv att skylla för dock har ja festat lite för mycket nu.. men de ska bli ändring på det med. Ska ha ett mål att gå ner 5 kg till o bygga lite mer muskler som gömmer sig där någonstans, .. men snart så kanske dom tittar fram vem vet :P haha.


ne nu ska ja leta jobb :)



ha en bra dag



tjingeling :D