tisdag 2 september 2008

trött..


jag är så trött på att folk ljuger.. på alla lögner!

Folk vill förstöra .. eller vad?!

Jag är sur eller rättare sagt förbannad!


med denna killen säger jag over and out shit happens eller något.

kan inte säga vem som har rätt eller fel för det vet jag inte.. vem det är som ljuger..

vet iallafall att jag inte har ljugit om något!


varför säger man att denna kille håller på med någon annan och att man ska radera hans nummer för att den personen inte är bra för en? och varför säger den personen till mig något helt annat.. vem är det som ljuger o vem talar sanning? vet ju att båda kan ljuga mycket väl så ja kan inte döma någon av dom!


vet iallafall att ja inte orkar med krångel.. orkar inte tänka på sånt onödigt skit som man blir ledsen av!

nejnej inte jag, inte nu, och inte sen .. då säger ja byebye istället så slipper ja tänka på skiten som har med det att göra.!


folk vill bara förstöra.. rädda för vad? dom är rädda för sig själva men låt inte mig vara med i skiten!



over and out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wohhaa!! Äh du ta och skit i den där killen! Du e ju förfaan gift me Jerry! Du har inte tid att springa efter sånnadär småpojkar! Hahaahaha! Nej men ärligt.. världen är ju full av guld killar.. så ge för fan inte så mkt energi för nått såntdär trams. Hitta nått annat iställe.. eller nej vet du va.. Lev livet för dig själv istället! SKit i grabbsen ett tag! Han kommer när du minst anar det!

LillaLine sa...

haha ja men ja träffade jerry i lördags på ankan :P haha men han hade glömt mig :( :P.

ja alltså ja tänker absolut inte vara fast vid en hah ne du ja lever livet. som du säger minst anar det.. han är någonstans runt hörnet de svär ja på. äsch ja klarar mig :) har ja klarat mig i 8 mån klarar ja minst lika mycket mer.

Anonym sa...

Åh IDOL! tur att du sa det! Tjooohooo! synd att jag inte är hemmaq brevid dig! Åh tänk dig, en fet stor pizza, cola med is.. och avslutningsvis en stor skål med skruvar! MUUUUUUMMMMMAAAA! 3 veckor kvar, 3 veckor kvar, 3 veckor kvar, 3 veckor kvar, 3 veckor kvar, 3 veckor kvar .....