lördag 20 december 2008

christmas time.

här sitter jag nu själv efter en kväll med två småttingar :), dom somnade efter en saga och dom tre små björnar som jag helt hade glömt bort hur den gick, så dom rättade mig för vartenda fel jag sa :) .. jaja somnade gjorde dom iallafall så söta så :).
igår så var ja med ett par vänner, åt tacos och knäckte några öl och sen bärde det av till ankan.. där var det väl si o så ..okej men ändå inte.

Man kan faktiskt inte dela på sig även om man skulle vilja det ibland..


Imorgon är de söndag, trist dag ! fast kan ju finnas saker som gör att den blir bra iallafall :). På måndag ska jag jobba på morgonen och sedan inhandla dom sista klapparna inför dagen D.
Tisdag kväll kommer Brorsan hem också, han stannar dock inte länge.. :/ men de är väl så ibland.

Ne nu blir det lite tv för mig

tjingeling!

Inga kommentarer: