fredag 5 december 2008

lugnt..


blir det nog idag iallafall, känner att ja har ont i huvudet .. har haft det i några dagar nu. kanske har ätit för lite, därför. Ne idol med sister och hennes barn blir det , är mysigt det med . Visst jag ÄÄLSKAR att dansa men vad mer? Bli full? Ne de är inte så roligt egentligen .. bättre att ta en dricka och mysa istället. HAHA ja jag har väl varit ute ganska många helger på dom senaste månaderna .. Det är såhärja känner idag.. vad ja känner imorgon tar vi då :P HAHA.


Och det snöar och de gör det inte heller så kul att gå ut.. bli blöt .. det förstör både hår och smink.. ingen höjdare enligt mig!


ja satt i 3 1/2 timmar igår o läste en bok.. ja och ja läste ju naturligvis ut den. Jag har redan läst den en gång förut men ja vet att den var så inlevelsefull att ja inte kunde motstå att läsa den en andra gång :P.


ne nu dags för mig att sminka mig lite


tjingeling

Inga kommentarer: