måndag 22 december 2008

snöö..

Ne ingen snö alls och verkar inte komma något heller! Tråkigt för alla barnen.. kommer ihåg när man själv var liten, då var det nästan alltid jätte mycket snö och på julafton gick man alltid och åkte pulka. Men det går ju inte nu.. istället så blåser man nästan bort, tråktråk.
Är ännu inte klar med klapparna heller.. hur ska jag hinna?
Jobbade idag, känns gott! lite extra klirr i kassan i januari, Min månad. Kanske ska gadda mig då om ja nu bestämmer mig, får se helt enkelt.

Imorgon Bär det av till örebro hela dagen lååång, ska hjälpa linda och martin med att flytta.. så de tar väl hela dagen i guess. 2 av mina syskon kommer ju hem imorgon också, kul :).

Ne nu ska lilla line ta och göra lite nytta,


Tjingeling






1 kommentar:

Anonym sa...

här är det snö ^^ och -20 grader men fryser nästan fast om man står stilla för länge :P