onsdag 10 december 2008

två veckor..


kvar till julafton. undrar om de kommer ner snö innan dess. Mycket snö ska det komma så att man kan åka pulka med alva och alfred :P en anledning att kunna åka pulka utan att skämmas thanks! Det är helt sjukt, jag kan inte sova, jag har sovit dåligt i tre nätter nu.. skitjobbigt! Tänker väl för mycket så att jag inte kan slappna av.. de är en anledning tror jag. Har kommit fram till att jag tänker extremt mycket på precis allt.. hemma, pengar , jobb osvosv.. ja kan helt enkelt inte ta en dag i taget och det är surt för mig :P.


Imorgon (Torsdag) kommer my twin home, och det känns himlans bra, saknar honom. Och han stannar tills på söndag tyckte ja han pratade på. Sen kommer ju Sandra med :) och henne saknar jag också :) .. alltid lika trevligt när kom kommer.

Just nu jobbar jag usch började 07.00 imorse .. var inte så trött ändå men jobbigt att cykla till jobbet varé, minusgrader och halkigt, usch fy och bläää. Efter jobbet har hon inga planer, kanske städa lite och sen umgås med jessi men somsagt inget planerat ännu!

Längtar så tills linda flyttar hem, vi har det faktiskt skit roligt tsm tycker iallafall jag :) .
ne nu ska jag ta och göra lite nytta
tjingeling

Inga kommentarer: