onsdag 4 mars 2009

jobb, jobb & jobb!

oo jaja nu har jag jobbat 40 timmar på knappt 3 dagar :) det lönar sig att vara timvik :D. Men något som är mindre roligt är att det är så lerigt och slaskigt ute, I hate! Nu vill hon bannemig ha vår och massor av sol ..!!

Haha rätt konstig hur ja kan veta så mycket om alla.. folk blir ju helt paffa när jag vet vilka dom är o vad dom gör och umgås med :P .. men ja har bra minne och sen hör man ju alltid från andra håll osv.. haha kanske är lite mysko?! vad vet jag!

USCH, nu är man trött o seg.. men kan inte sova för sen ska hon träna hihi . Denna veckan har gått så otroligt fort alltså, snart helg igen, jisses! S ville att ja skulle på förfest hos henne, men får se om jag orkar denna helgen.. somsagt träningen går ju till spillo om man dricker så mycket..
sen så har ju hon ju inte slutat röka ännu!! fy dumma mig alltså, jag måste jag måste :) . Jag röker mer när ja är ensam , haha och när ja festar eller är hos andra röker jag knappt, haha sjukt att man inte röker mer när man dricker.. då kan det räcka med två b lr ngt :P ja alltså på en cigg inte under hela kvällen!

Ne nu har hon fått skriva av sig en massa skit :P så nu blir det träna och sen duschen :D.



tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice:D Vad tränar du:D? //Tvillingen Lundin i sörmland;)