torsdag 19 mars 2009

torsdag! :)


Denna härliga torsdag, att vakna upp till ett så fint väder gör en såå glad :). Dock ringde brorsan och väckte mig, och sen när ja tänkte sova lite mer ringde syrran :P. Veckan har varit bra, har varit barnvakt endel och sen jobbat lite :) då jag fick reda på att ja skulle jobba i sommar , sweet säger jag :). Jag är så stolt över mig själv , jag har långa naglar nu.. utan lösnaglar och shit! har aldrig haft långa naglar så det känns konstigt men kul :).




Har inte hunnit träna något denna veckan heller.. alltså ut och gå det är min träning.. vet ju att det ger något :) men somsagt inte hunnit nu.. men det kommer .. haha! =o)


Fredag imorgon då man inte riktigt vet vad som sker.. inget speciellt antagligen.. umgås med jessi i think :). Lördag blir det fest.. haha om jag nu får komma :P Gratisbiljett på nöjes har jag ju og.. tack tryck haha!!


Idag händer det väl inte så mycket..puppa skulle ta ner sina utemöbler på hennes balkong så det blir väl att sitta i solläge och dricka en kopp kaffe :).. hockey ikv og haha inte för att ja kollar sådär jättemycket alltid men kan vara kul ibland.. :P måste ju uppgradera sig vad som sker .. haha lr inte :P. Kanske bara något jag har fått för mig att få status om man vet sånt.. äsch nu vet jag inte vad jag pratar om så ska lägga ner..:P tjoohoo



lite sköna låtar :) enjoy !





tjingeling


Inga kommentarer: