måndag 2 mars 2009

tjo..


Gud vad trött jag är, har jobbat sedan halv två igår.. gött moneymoney :P . Ska jobba imorgon med.. 08 - 15.30 typ ujujuj. Och detta väder.. så mycket snö det är ju igen.. längtar verligen inte tills att gå ut! Men det är bara att bita ihop och gilla läget, usch.


Broder ville att ja skulle komma upp till e- tuna snarty.. hm.. får se om jag kan det.. det vore ju kul att komma bort lite.. men vi får se hur det blir. Drygt att sitta på ett tåg bara.

OO jag vill klippa av håret nu! vill ha kort.. ja jag vill faktiskt att mitt långa hår försvinner, vill ha något nytt .


det händer väl förmodlingen inte något intressant i veckan.. är det såhär ute så tänker jag stanna inne. Ne nu ska jag gör lite nytta




tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vill också att du ska komma:D Vore jättekul:D Ska du klippa dig:)?
Hur kort?// Pusss Sandra