tisdag 31 mars 2009

ojojoj


jobb jobb och jobb är det som gäller :P börjar klockan 16 idag och går inte av passet förens imorgon klockan 22 haha 30 timmar långt pass.. det ni! såå vad gjorde hon i helgen.. hm.. hon var på ankan med jessi.. var skoj mohaha.. sen i lördags hände det väl inte så mycket.. blir bara så sur när det ringer dolt nummer och när man svarar så är det ingen som pratar.. helt sjukt iallafall.. det brukar inte vara någon som ringer dolt.. för alla vet ju att det inte är farligt att prata med mig :P snarae tvärtom.. right? :S

helt sjukt är det att ens ex ringer till en vän och grejer.. så förvånar mig inte om det är han som ringde då!!

gud vad jag längtar till sommaren :) underbart lääängtar så.. men snarty så.. inte länge kvar lite mer än 2 månader så .:P haha.


ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,,.
ha en bra dag iallafall..


tjingeling

Inga kommentarer: