fredag 4 juli 2008

helg .:P


jo så äre, det är redan helg igen..
har inte riktigt koll på dagarna, blir väl så när man varit ledig?! :S.
men nu är det en massa jobb och mitt schema började somsagt idag.

förövrigt idag så har jag tagit en sovmorgon like usual .. man måste ju få sin skönhetssömn eller hur? TSs :p
Därefter var det en morgonpromenad men lilla zeke som drog som aldrig förr, riktigt jobbigt asså.. jo så äre.. anyway jo
sen ringde syrran o frågade om jag skulle komma bort på lit kaffe så det gjorde jag...
satt där en stund men sen vare hem o se days .. som jag missade för då skulle jag ut med hunden igen.. typiskt också :/..
sen var det att äta något lätt och sen göra vid mig inför jobbet..

imorgon blir det party hoppas jag..ute på raggen haha eller vad säger man linda :P usch och fy!

och sen vill jag säga att jag verkligen inte tror på kärlek vid första ögonkastet.. äsch vafan tror, jag menar tror du på tomten lr? ne i dont think so!

Säg "Tabulfi" många gånger snabbt. HAH
Säg "Köpa Se Stol Tio" på engelska. HAHA ja JÄVLAR!
Säg "Snö Ärta Stol Tio" på engelska.

Ne nu blir det en rök+ sova
tjingeling hihi

Inga kommentarer: