torsdag 24 juli 2008

äntligen helg


får se vad som händer idag..

livet är allt bra komplicerat alltså...


vad fasen vore livet utan vänner och familj? det vore ingenting, jag vore ingenting.
jag älskar er allihop, ni är värd mer än allt i världen.
jag vore ingenting utan mina syskon, det är bara så.
dom ställer alltid upp, dom finns alltid där.
det går inte säga hur lyckligt lottad jag är som har dom , malin, marie, linda thomas ni är fan bäst i världen, det finns ingen, ingen i hela världen som skulle kunna vara bättre än er fyra.
Dom ska känna sig stolta, det tror jag att dom är också.


Dina ögon är som havets brus.Reflekterar alla stjärnors ljus.Din röst är som änglars sång.Listan på din skönhet kan göras lång.Att se dig är som att se en sommaräng.så Kom nu så hoppar vi i säng!
sweet :)

http://www.youtube.com/watch?v=0Su8LXNS16A



tjingeling :P

Inga kommentarer: