torsdag 10 juli 2008

rix fm festival!

ja igår cyklade jag och sara in till stan för att kolla på artisterna.. var rätt körda för det var så fruntansvärt mycket folk där och man såg inte artisterna :/
Anyway så tänkte vi sätta oss på någon uteservering och ta en bira..men alla uteserveringar var proppfulla.. vi kollade arenas uteservering men vi blev nekade pga att man bara fick äta där haha har aldrig varit med om maken.

vi letade o letade till sist gick vi till nöjes uteservering och vet ni vad!

det fanns plats :D
vi satt där o tog en öl men en öl blev till flera öl och bacardi and shottisar..det var en rik gubbe som kom och satt där som bjöd oss haha.
Han s hur underbart vackra vi var yeah right!
Träffade också en kille ja inte sett på typ två år lr något, de var rätt kul haha..
han blev ialf jätteglad att se mig.. så han gav mig en kyss på kinden och gick senare vidare till hans gäng.

Tidigare under dagen var ja jessi och david ute vid bomstad och sola och badade, det var mys :)
men klockan började rinna iväg och det började blåsa så vi packade och åkte hem.

ja det var den onsdagsdagen det..
imorgon är det fredag och då har jag många alternativ att göra men vet inte riktigt vad jag är pigg på.. hihi får se vad som händer.. blir säkert någon öl som vanligt med vännerna :D

nu ska jag göra något annat vettigare än att sitta här.

ha en bra kväll kyssss

Inga kommentarer: