torsdag 24 juli 2008

nice ;)



Grattis sis på din fjuttiga 23årsdag :) vi får lira lite guitar band soon :D

hoppas tårtan kocken gjorde var god .. hörde att halva tårtan gick åt för 4 pers.. trodde det var någon som skulle sluta med godis glass kakor osv osv.. :P haha skoja, your birthday so you can have some.


men fan du får va pose iallafall :P


idag har jag jobbat sedan :06:30 sen var vi klar vid 11.

sen var ja hemma 4 timmar och sen åkte jag och jobbade igen och jobbar tills imorgon ef, sen tar jag helgen!! :)


lördag blir det utgång med linda och hennes vänner nicenice.

blir att dra till hamnen skoj! :) heliumballong är ett måste och även kareoke om dom fortfarande har det kvar :S men fan vad kuuuuuuuuuul längtar och de vet jag fler som gör som har pratat om det hela veckan :P nämner inga namn( linda). hah! :P


imorgon kommer sara hem också.. hon vill dra ut men ja får se om jag joinar henne..


sen ville jag bara säga...




äsch hehe det var väl inget kanske.. ja skriver mest för att det ska se ut som om jag skrivit mycket hah! or not :P


ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe :P


see you out there ;)



tjingeling :D


Inga kommentarer: