onsdag 30 juli 2008

sommaren är kort..

fy vad fort det har gått, snart augusti och hösten börjar närma sig allt mer och mer och ÄNNU mer.!

i fredags var ja och sara ute .. haha det var rätt kul, fan vad busigt det vi gjorde alltså.. sen åkte ja och sara buss till rud, ingen vacker syn för det var någon brud som forsade ut spyor och det luktade inte gottit alls.
Anyway så åkte vi till filip jesper och zeb .. där var det väl sådär den kvällen om jag ska vara helt ärlig.. o det vet jag fler som tyckte ja faktiskt allihop.
ångrade att jag åkte dit då!!

I lördags så hade linda fest eller ja hos anna, men det var för linda :P
Anna Linda och jag tog oss ett dopp innan alla skulle komma, det var jätteskönt i vattnet.
ja sen kom alla andra och vi gick o spelade minigolf, anna vann av tjejerna sen vann martin av killarna :P. ja kom faktiskt tvåååa av tjejerna hah!
sen blev det grilla och utgång, var trevligt :) förutom att jag inte dansade speciellt mycket den kvällen :P fasen

sen har jag mestadels tagit det lugnt, badat lite osv...

finns faktiskt inget annat kul att berätta om mitt lilla liv, det går åt helvete ibland ja så är det! ;)

ne nu ska jag gå och läsa en bra bok om hitler som ja fick låna ..

tjingeling


Inga kommentarer: