lördag 19 juli 2008

life..


Vilken helg alltså, när alla gör något så jobbar man :/ typiskt alltså.
Drack lite igår men det var inget speciellt.. trodde jag skulle vara själv hela kvällen men så var inte fallet. Sofia kom så vi drog en rulle och chillade mest^^.
Jessi ville att jag skulle komma till stan men hon skrev tyvärr så sent annars är jag med på det mesta. Ialf ledig nästa helg och då blir det hamnen :) .. be there hihi.
nu jobbar man idag tills imorgon sen måndag 07:45 - 15:00 det känns rätt skönt, och sen jobbar jag inte förens torsdag till fredag och sen lördag utgång :P... intressant eller hur :P NOT!
pratade med thomas förut, kul att sjöqvist är hos han nu.. en äkta vän det.
dom skulle grilla och ha kul, önskar att jag hade varit där hos min tvilling och bästa vän.
förövrig så kollade jag nyss klart på romeo och julia i brist på annat haha^^
har sett den ett antal gånger nu men det kommer aldrig bli för många för att se den jävla kärleksfilmen alltså.. så tragisk men ändå på något sätt så jävla bra.
hehe ne nu ska lilla line gå och vara lite pose :D
hoppas ni har en bra helg
tjingeling kyssss i massvis

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice ängel! Den skulle jag kunna ha som tatuering! Puss
Du får va pose!